İlköğretim programımız, bu yaştaki çocuğun doğal merakını ve zekasını harekete geçiren bir ortam sunarak erken çocukluk yıllarında gerçekleşen muazzam öğrenmeden en iyi şekilde yararlanır. Resmi müfredatın tüm alanları tanıtılır ve her çocuk bilim, matematik, edebiyat, dil gelişimi, pratik yaşam becerileri, müzik, hareket ve kültürel ve güzel sanatlar aracılığıyla kişiselleştirilmiş bir yolun tadını çıkarır.
3 ila 6 yaş arası çocuklar için tasarlanan İlköğretim programımız, düzenli bir sosyal topluluk içinde akademik olarak zenginleştirilmiş bir atmosfer sunar. Bu çok yaşlı, üç yıllık döngüde entelektüel ve sosyal gelişim gelişir. Dikkatle hazırlanmış materyaller ve aktiviteler kullanılarak çocuklar kişisel bağımsızlık, konsantrasyon, öz motivasyon kazanır ve öğrenmeye karşı gerçek bir sevgi geliştirir. Tanımlanmış sosyal yapı ve entelektüel atmosferin birleşimi, bu yaştaki çocukların çevrelerini, dillerini ve kültürlerini özümseme konusundaki benzersiz yetenekleri tarafından ilerletilir.
İlk yıllarda vücut daha uzun ve daha zayıf hale gelir ve aynı zamanda motor becerileri de gelişir. Çocuklar daha özdenetimli ve özyeterli hale gelir. Dil gelişmeye devam eder ve yaratıcılık çiçek açar. Çocuğun ahlak anlayışı gelişir ve çocuklar sosyal olarak kendilerini ifade etmeye ve akranlarıyla bağlar kurmaya başlar.
İlköğretim programındaki öğrenciler etraflarındaki dünya hakkında öğrenebilecekleri her şeyi öğrenmek için heyecanlıdır. Çocukların öğrenmek için doğduklarına inanıyoruz, ancak öğrendikleri şeyler büyük ölçüde öğretmenlerine, deneyimlerine ve çevrelerine bağlıdır.
İlköğretim programındaki öğrenciler, birçok manipülatif sınıf materyalinin kullanımı ve öğretmen rehberliği yoluyla öğrenirler. Öğretmenler, bir çocukla bireysel olarak ve küçük gruplar halinde ilgi çekici aktiviteler üzerinde çalışır ve ardından her çocuğun bu aktiviteyle ilgili içeriği derinlemesine kavraması için birçok tekrar yapmasına izin verir. Aktiviteler arasında okuma, yazma, çizim, yazma, matematik, coğrafya, doğa çalışmaları, fen, pratik yaşam becerileri, sosyal beceriler, sanat, müzik, fitness ve İspanyolca ile ilgili başlangıç becerileri yer alır.
Malzemeler ve aktiviteler öğrenciler için kolayca erişilebilirdir; hareket özgürlüğünün ve kendi amaçlı aktivitelerini seçme yeteneğinin tadını çıkarırlar; ve başladıkları şeyi tamamlamak için gereken zaman verilir. Sınıfta, sohbette ve oyunlarında akranlarıyla sosyal olarak etkileşim kurmakta özgürdürler.
Dikkatle hazırlanmış materyal ve etkinliklerin kullanımı, öğretmenleriyle iletişim ve akranlarıyla etkileşim sayesinde çocuklar, doğuştan gelen öğrenme sevgilerini korurken kişisel bağımsızlık, konsantrasyon ve öz motivasyon konusunda gelişirler.